شرایط و قوانین خرید

ثبت هر سفارش در فروشگاه لوازم جانبی کلان کامپیوتربه معنی پذیرش قوانین و شرایط زیر میباشد و خریدار ملزم به مطالعه و رعایت قوانین مندرج در این صفحه می باشد :

تعویض کالای معیوب

پس از دریافت بسته مشتری ۴۸ ساعت برای شهرستان ها و ۲۴ ساعت برای استان تهران فرصت دارد تا نسبت به بررسی سلامت محصولات دریافتی اقدام نموده و در صورت وجود هرگونه اشکال به صورت تلفنی بخش فروش را مطلع نماید. با توجه به این که محصولات ارائه شده در فروشگاه به ندرت دچار مشکل می باشند، در صورتی که خریدارادعا نماید کالای دریافتی وی دچار مشکل است می تواند آن را جهت بررسی مجدد برای شرکت ارسال نماید. پس از بررسی کالا توسط کارشناسان ما، در صورتی که مشخص شود کالای مورد نظر دچار مشکل است کالا در صورت موجود بودن در انبار تعویض و به صورت رایگان مجددا برای مشتری ارسال میگردد و در غیر اینصورت وجه آن به حساب مشتری واریز میگردد. اما در صورتی که کالا توسط کارشناسان فنی سالم تشخیص داده شود هزینه کارشناسی و بررسی آن از خریدار دریافت خواهد شد. توجه شود کلیه هزینه های حمل و نقل برای مرجوع نمودن کالا به فروشگاه جهت بررسی به عهده مشتری خواهد بود.(در صورت ثابت شدن معیوب بودن محصول به عهده فروشگاه) کالاهایی که به علت اشتباه خریدار از قبیل تغذیه با ولتاژ و جریان نامتناسب,عدم نصب صحیح و غیره دچار مشکل می گردند, به هیچ عنوان قابل تعویض نمی باشند.

گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات :

کالا های ارائه شده در فروشگاه کلان کامپیوتر (شامل شش ماه گارانتی در صورت عدم آسیب به لیبل گارانتی دستگاه، عدم باز کردن باکس و اتصال اشتباه و غیر اصولی به ورودی و خروجی دستگاه) در حالت عادی شامل گارانتی نمی باشند، اما به منظور رفاه حال شما مشتریان محترم، فروشگاه کلان کامپیوتر تا 48 ساعت ضمانت بازگشت وجه را برای محصولات خود در نظر گرفته است. مگر اینکه در توضیحات مندرج در فروشگاه در خصوص یک محصول زمان و نحوه گارانتی دیگری مشخص شده باشد. همچنین مسئولیتی از بابت آموزش، چگونگی کار با لوازم و … به عهده فروشگاه نمی باشد اما همیشه سعی نموده ایم در حد امکان نسبت به جمع آوری و در دسترس قرار دادن مطالب فنی، و نحوه استفاده از وسایل و محصولات و قطعات موجود در فروشگاه اقدام نماییم.

قیمت و موجودی کالاها :

تمامی قیمت ها و موجودی کالاهای مندرج در سایت به روز و صحیح می باشد,اما برای سفارش عمده یک کالا میبایست قبل از سفارش حتما با بخش فروش هماهنگ نمایید. همچنین در صورت تغییر قیمت ها، سفارشاتی که قبل از تغییر قیمت ثبت شده اند مشمول قیمت های جدید نخواهند شد مگر اینکه قیمت مندرج در سایت به دلیل خطای انسانی اشتباه درج شده باشد.

اطلاعات خریدار :

خریدار میبایست در هنگام سفارش کالا آدرس کامل و دقیق پستی و مشخصات خود را با کیبورد فارسی به دقت و کامل وارد کند و حتما ایمیل و شماره تماسی که قرار می دهید معتبر باشد تا در صورت نیاز امکان تماس با شما محیا باشد. ضمنا در صورتی که اطلاعات مندرج در حساب کاربری شما صحیح نباشد، هرگونه تاخیر، اشتباه یا برگشت خوردن مرسوله و ضرر مالی به وجود آمده در ارسال سفارش متوجه خریدار می باشد.

لغو سفارشات :

مشتری یک روز پس از ثبت سفارش فرصت دارد تا بدون ارایه هیچ دلیلی نسبت به لغو سفارش و دریافت وجه اقدام نماید, در صورتی که سفارش ارسال شده باشد خریدار میبایست بدون باز نمودن درب بسته فورا نسبت به عودت آن به فروشگاه اقدام نماید, در غیر اینصورت قبل از لغو سفارش میبایست با بخش فروش تماس بگیرد. بدیهی است زمانی هزینه سفارش به حساب مشتری برگشت داده خواهد شد که محصولات خریداری شده صحیح و سالم به فروشگاه عودت داده شود. همچنین هزینه های برگشت بسته و یا در صورت لزوم تست فنی قطعات و لوازم برگشتی برای اطمینان از سالم بودن آنها به عهده مشتری می باشد.

آسیب دیدن سفارش در حین حمل بسته :

سفارشات ارسالی توسط فروشگاه تا جای ممکن به صورت محکم و با ایمنی بالا بسته بندی میشوند اما با این حال و با توجه به ممنوعیت ارسال قطعات و لوازم شکستنی در تمامی روش های ارسال، بسته هایی که دچار آسیب دیدگی در زمان حمل شوند، شامل بیمه های اولیه شرکت های حمل و نقل نمی شوند و پرداخت خسارت نیز متوجه فروشگاه نمیباشد. بر این اساس در صورت تمایل میتوانید قبل از ارسال بسته با پرداخت مبلغ کمی بسته خود را بیمه تکمیلی(برای آسیب دیدگی زمان حمل)کنید. برای اطلاع از این مبلغ با فروشگاه تماس بگیرید (قبل از ارسال بسته حتما میبایست مبلغ بیمه پرداخت شده باشد تا بیمه نامه مربوطه صادر شود که در صورت ارسال شدن بسته و عدم پرداخت حق بیمه , مسیولیتی از این بابت متوجه فروشگاه نخواهد بود) .

برگشت خوردن سفارش :

در صورتی که بسته پس از ارسال به مبدا برگشت بخورد، علت برگشت بررسی می شود و در حالتی که علت آن عدم حضور شخص در زمان تحویل و یا اشتباه بودن مشخصات گیرنده (آدرس، تلفن، کد پستی و نام) باشد، خریدار موظف به پرداخت مجدد کل هزینه ارسال خواهد بود و در حالتی که فروشگاه مقصر باشد (ناخوانا بودن آدرس، درج اشتباه مشخصات و یا مشکل در بسته بندی) با هزینه فروشگاه مجددا ارسال خواهد شد. آدرس مقصد به صورت پیش فرض همان آدرس درج شده در زمان ثبت نام میباشد. در صورتی که خریدار در زمان سفارش آدرس دومی تعریف کند ملاک مقصد گیرنده آدرس دوم یا سوم میباشد لذا به این نکته توجه نمایید.

اعتبار پیش فاکتور :

اعتبار پیش فاکتور ثبت شده برای پرداخت صرفا دو روز بعد از ثبت سفارش میباشد و پس از این مدت لغو خواهد شد.

شرایط استفاده از کالا و خدمات فروشگاه :

خریدار متعهد می گردد بر اساس قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران از محصولات فروشگاه استفاده نماید, مسئولیت هرگونه استفاده غیر قانونی از محصولات ارائه شده در سایت بر عهده خریدار بوده و در صورت نیاز به مجوز برای استفاه از یک کالای خاص، خریدار میبایست شخصا نسبت به دریافت مجوز های لازم از مراجع ذی صلاح اقدام نماید.

منوی اصلی